Moving on

En tom känsla.. omöjligt att bara skaka av sig. Jag vill vidare känner mig trött på att trampa i samma gamla gråa vardagar. 70 dagar tills jag åker till USA i två veckor. Jag vill ut i världen och känner inte längre att jag vill dö särskilt ofta. Vid vissa tillfällen kommer känslan men jag hanterar det. Jag vill vidare och det är känslan som definierar allt just nu. Jag vill på riktigt börja om och få en nystart efter uppbrottet med mitt ex.
Dani
2018-07-11 @ 12:33:44
URL: http://vapenbroder.blogg.se

Hoppas USA-resan blir jättekul! Vart ska du åka och ska du göra något speciellt? 💗

Svar: Orlando Florida. Åker med pappa och min ena bror, tänkte åka till Universal Studios jag vill så gärna se Harry Potter delen där med hogsmeade, dricka honungsöl och åka Hogwarts expressen annars njuta av värmen bada lite i poolen och bara ha semester ✌🏽❤️
Sky




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skyskinny.blogg.se

Självskadande ung tjej med en ätstörning och asperger.

RSS 2.0