2018

Okej så det är nytt år och jag kan inte ha några nyårslöften i år. Det kanske kommer mer efterhand. Det har alltid känts bra med ett nytt år för mig, att få chansen att vända blad men i år känns det ärligt bara jobbigt. I år eller närmare bestämt om några veckor fyller jag 20 år. Och det kanske inte är så mycket för många och kanske roligt men det ger mig ångest, för jag har inte kommit långt i mitt liv. Alla runt mig verkar ha det så bra. Eller ja iallafall kommit någonstans eller är påväg nånstans jag vet inte ens vad jag vill göra efter det här året. För nästa år måste jag bestämma vad jag ska göra härnäst. Jag vill flytta till Frankrike och läsa kurser där och jobba där också eventuellt. 
Jag har människor runt mig som är i min ålder som går universitet är ute och reser eller har träffat kärleken och jag känner mig så utanför allt det där. 
Men om jag får ha ett litet mål eller löfte eller vad jag ska kalla det så är det att försöka tycka om mig själv. ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skyskinny.blogg.se

Självskadande ung tjej med en ätstörning och asperger.

RSS 2.0